неділю, 7 квітня 2013 р.

"Збір книжечок для діточок", і просто хороші справи.

Радий , що соціальні мережі приносять хоч якусь користь.  Позавчора шарячись по нетрях «Контакту» , знайшов дійсно вартий уваги захід. Не якісь там розпродажі, дискотеки, або ще якась дурня, а збір книжок для дітей-сиріт. І тут то я зрозумів, що саме цю хорошу справу можна виконати. Щось на кшталт того, як роблять пластуни:  одна хороша справа за день . Чи щось таке. Уже й не пам’ятаю.
Оскільки книжечки дитячої в мене не було з собою, то я зробив простіше.  Того ж дня просто пішов у книгарню і купив її.  Скажу, що в «комісійці» ( в Букіністі, що на вул. Незалежності)  є недорогі і якісні книги. Після цього всього захотілось дізнатися побільше про саму ідею і організаторів даного дійства.
Тож після кількох хвилин переговорів мені вдалося набити здибанку з організаторкою акції «Збір книжечок для діточок»  Інною Вацик.
- Привіт Інно, для початку розкажи трішки про себе. Хто ти? Чим займаєшся в житті? Що поробляєш на дозвіллі?
-          Ну, я людина. =) Різна. Зараз  я студентка педагогічного інституту, вчуся, вчу, живу, займаюсь різними проектами. Знаходжу їх всюди, де тільки бачу, переважно в Інтернеті. Долучаюсь до заходів, які цікавлять і є, на мою думку, важливими. Захоплююсь музикою, обожнюю писати. На разі, все.

- Можеш конкретизувати чим саме займаєшся, як у творчості так і в інших проектах?
-          Зараз я є редактором студентської газети. Думаю, що це важливо, бо ми говоримо про явища, події та людей, про які варто згадувати і які треба знати. Інші мас-медіа це незавжди висвітлюють. Також люблю грати на фортепіано. А, недавно Миколайко мені приніс гітару, вчуся перебирати струни.. Звісно ж цікавлюсь хенд-мейдом. Займаюсь квілінгом. Насправді це робити неважко і цікаво. А творчість, вона є всюди, тільки треба вміти її знайти.

- Розкажи, будь ласка, про таку річ як «Писачка», адже саме ця організація займалась збором дитячих книг.
-          «Писачка» здається існувала завжди, але теперішньої форми вона набула пізніше. Починалось із стінгазет  та організації якихось веселих заходів, для себе, студентів спеціальності ПОА (Початкова освіта. Англійська мова) у педагогічному інституті. Ідейником і натхненником був і є наш викладач англійської Сергій Мирославович Сидорів, а ми вже розвинули ідею. Її метою є створення комфортної обстановки для розвитку творчої особистості у рідному інституті та поза його межами. Писачки пишуть, малюють, знимкують, співають, танцюють, лицедіють, благочинять. Зробили купу газеток. Видали багацько авторських творів. Зняли не одне відео. Нещодавно робили відео-проект до Дня закоханих:  опитування про день Валентина.  Питання було таке:  «Що є для вас 14 лютого:  День психічнохворих чи День закоханих?» Маємо цікавущий матеріал, який зараз монтуємо.

- Дуже круто, що є такі ініціативні групи. І, на мою думку, громадська ініціатива врятує світ. А тепер до головного. Збір книжечок для дітей. Побачив я  цей захід, організований вищезгаданою «Писачкою»,  в соцмережі. Сама ідея мені сподобалась відразу, тому й так цим зацікавився. Звідки взагалі виникла думка зробити такий  збір книг?
-          В Інтернеті я вичитала, що 2 квітня – Міжнародний день дитячої книги.  В інституті це відзначалось, але на якомусь офіційному рівні: збирали всіх у актовій залі, говорили напутнє слово, там конкурси, концерти і так далі. Знову-таки, Сергій Мирославович дав ідею зробити щось інше: подарувати це свято тим, кого воно стосується, але до кого не доходить.  Чому б не піти до дітей, якщо це міжнародний день саме дитячої книги? Ми  створили групу в неті  та ініціювали збір книжок.

- Проте вразив мене більше сам факт збору книжок для дітей-сиріт. Я так розумію, що ця проблема вам не байдужа.
-          Так, ми хотіли не тільки прийти і принести їм ці книги, а ще й почитати їх, провести з дітьми час. Я ніколи ще не була в дитячому притулку. І планую, що коли матиму сімю, то обов’язково всиновлю дитину. А раніше я взагалі не була надто соціально активною.  Хоча бажання було, але не зналось, як це зробити. З «Писачкою» це стало реальним і підштовхнуло все-таки здійснити давнє бажання.

- Так як я дізнався про цей захід з соцмережі «Вконтакті», то б хотів дізнатись, як ти ставишся взагалі до такого явища в  сучасному світі?
-          Звісно соціальні сітки  забирають дуже багато часу, але якщо їх раціонально використовувати, то звідти можна почерпнути дуже багато корисної інформації. Можна через них поширювати інформацію про себе, свою діяльність, знаходити і співпрацювати з однодумцями. Не з кожним є можливість поспілкуватись, навіть по телефону. А інтернет дає таку можливість.

-          Як мені стало відомо того ж дня подібну акцію робила організація «Спільними зусиллями». Чому ви просто не приєднались до їхньої акції?
-          Вони взагалі молодці. Я зраділа, коли дізналась, що про їх акцію. Але мені здається, що чим більше буде різних організацій, волонтерів, акцій – тим краще, бо ми разом охопимо більшу аудиторію.

-          А як було в самому дитячому притулку? Як все пройшло?

-          Все буває вперше. Спочатку ми були розгублені, але потім все стало на свої місця. Нас було більше десятка, ми розбились на групи і почали спілкуватись з дітьми. Виявилось, що у них дуже відкриті душі. Вони позитивні і бажають бути потрібними. Ми не прийшли їх туди жаліти, а допомогти повірити в те, що в світі є багато хорошого. Коли ми прощалися, в мене аж мурашки по шкірі пробігли. Якось за такий короткий час звикла  до них. І ми будемо ще до них ходити! Можна ж просто прийти і поспілкуватись з дітками, необов’язково знову приносити книги абощо. Просто почитати принесені раніше книги, помалювати, поспівати, поговорити, порадитися, провести разом з ними час.

Щодо цих прекрасних людей, які робили даний захід от коротко що вони собою являють і де їх можна знайти:
"Запрошуємо усіх, хто розуміється та любить вільне мистецтво, мандри, творчість і діяльність долучати свої вібрації та натхнення. Усі наші проекти ми задумуємо і реалізуємо спільно з однодумцями. Час перестати думати, що пухлина, ім’я якій є “держава” здатна думати про щось, окрім золотих корит і дірявих унітазів. Долучайся. Гурт неформатної молоді Писачка. www.vk.com/pysa4ka  . Email:  pysa4ka@gmail.com mazepi10@gmail.com  "

Немає коментарів:

Дописати коментар